FAQ

Parkeergelegenheid

Er zijn heel wat parkeerplaatsen ter beschikking. En dit net voor onze winkel.

Kan ik een artikel reserveren?

Wij kunnen geen items opzij leggen of reserveren.

Hoe wordt er verzonden?

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling binnen de 1-5 werkdagen
te versturen. Duurt het iets langer? Geef ons dan nog enkele dagen extra
om uw bestelling klaar te maken.

 

Heeft u na 7 werkdagen nog steeds niets mogen ontvangen? Gelieve ons te contacteren via telefoon 051 43 72 09

Hoe kan ik retourneren ?

Je hebt maximum 14 dagen de tijd om je pakje terug te sturen.

Retourkosten zijn steeds voor eigen rekening.

Retouren kan naar :

Outrance Fashion

Koestraat 179 A0.1

8800 Roeselare

TIP : Maak een online retourlabel aan via deze website :

https://www.goedkooppakket.be/

- U houdt het ticket bij met het trackingnummer tot wanneer uw pakket goed bij ons is aangekomen. 

 

Woon je in de buurt van Roeselare en heb je zin om langs te komen in
onze boutique? Je kunt je online aankopen ook terugbrengen of ruilen in
onze winkel. Wanneer je je retour terug brengt naar onze winkel, krijg
je het bedrag binnen 14 dagen op je rekening teruggestort.

Wat gebeurt er na dat u uw pakje hebt terug gestuurd naar ons?

Is uw retour goed bij ons aangekomen?

Dit kan jij zelf makkelijk nakijken via de track&trace code die je hebt ontvangen bij het afgeven van uw retour.

Is dit niet het geval? Dan dien jij zelf contact op te nemen met de pakjesdienst waarmee jij je order hebt terug gestuurd. Zij zullen je verder helpen en je alle nodige informatie bezorgen.

Wanneer je uw retour opstuurt, bewaar dan altijd je Track&Trace bonnetje totdat je retour verwerkt is.

Wat gebeurt er na dat u uw pakje hebt terug gestuurd naar ons?

Uw pakje komt bij ons aan.

Wij verwerken alle pakjes binnen de 7-14 werkdagen.

U krijgt hier dan een automatische e-mail van , waarop vermeld staat
dat wij u retour goed hebben mogen ontvangen en het geld automatisch zal worden terug betaald op de rekening waarmee u uw bestelling hebt
betaald.

Staat het geld na 10 dagen nog niet op uw rekening? Gelieve ons dan pas te contacteren via e-mail info@outrancefashion.be

Heb je verdere vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

051 43 72 09

De retour kosten zijn steeds voor eigen rekening, wanneer u het item in perfecte staat hebt ontvangen.

Wanneer dit niet het geval is gelieve ons meteen te contacteren na het aankrijgen van uw zending, dit binnen de 24uur.

Info@outrancefashion.be

Hoeveel bedragen de verzendingskosten binnen België?

De standaardverzendkosten zijn :

€ 5 : Servicepunt bezorging Bpost

Wanneer je jouw pakketje laat leveren bij een afhaalpunt, neem dan je identiteitsbewijs mee. Je hebt 10 dagen de tijd om je pakketje op te halen. Daarna wordt het teruggestuurd naar Outrance Fashion.

€ 7 : Thuislevering

Hoeveel bedragen de verzendingskosten naar Nederland?

De standaardverzendkosten zijn:

€ 8 : Thuislevering

Wanneer komt mijn pakje aan?

Wij garanderen geen next day delivery.

Bij Outrance willen we een zo goed mogelijke verzendservice bieden. We weten dat jij je must-haves graag zo snel mogelijk in huis wil hebben en we doen onze uiterste best om jullie pakjes zo snel mogelijk bij jullie te bezorgen. Wij versturen steeds je pakket binnen de 1-7 werkdagen.

Ik heb een onvolledige, onjuiste of beschadigde bestelling gekregen. Wat nu?

Allereerst willen we onze excuses aanbieden. In beide gevallen verzoeken we je om contact met ons op te nemen binnen de 24 uur na ontvangst van je item(s). Dit kan enkel en alleen door een mailtje te sturen naar info@outrancefashion.be . Met foto's van wat er precies mis is of ontbreekt in uw bestelling.


Kunnen SALES artikelen terug gestuurd worden?

SALES en artikelen uit onze UITVERKOOP nemen wij niet terug. Deze werden aangekocht met een korting en zijn op deze manier niet retourneerbaar. Alvast dank voor het begrip.

Ik heb een PRE ORDER item besteld. Wat nu?

Pre order :

Dit wil zeggen dat je het item reeds kan bestellen op onze webshop, maar deze pas later zal worden verzonden. De datum van verzending staat steeds vermeld op de webshop bij het item zelf.

Wat gebeurt er als je een order hebt geplaatst met meerder items + een pre order item?

Dan zal je volledige order pas worden verstuurd wanneer het pre order item aankomt bij ons in het magazijn.

Kleuren van onze producten

De kleuren van onze producten op outrancefashion.be kunnen afwijken van de daadwerkelijke productkleur.

Dit heeft te maken met hoe de kleuren op je computer zijn ingesteld, maar ook het type beeldscherm heeft invloed op hoe je kleuren ziet. Wil je er dus zeker van zijn of het product dat is wat je er van verwacht, kom
dan gezellig langs bij ons in de winkel.

Winkelwagen

Opgelet: Producten in het winkelmandje worden niet gereserveerd.

Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Uw winkelwagen is momenteel leeg.